Veelgestelde vragen

Betalen en verzenden

1Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wanneer u wilt afrekenen dan kan dat op de volgende manieren: iDeal, Bancontant/Mr. Cash (België), creditcard (VISA & Mastercard) , Maestro.
2Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats je product in de winkelwagen door op de knop ‘in winkelwagen’ te klikken. Wil je nog een product toevoegen? Klik dan op ‘Ga verder met winkelen’, kies je volgende product en plaats dit ook in de winkelwagen. Wanneer je alle producten gevonden hebt, klik je op ‘Bestelling afronden’. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Kopen” drukt, is je bestelling definitief.
3Wat zijn verzendkosten?
Bestellingen vanaf € 50,00 zijn gratis, voor bestellingen onder de € 50,00 wordt € 6,95 gerekend.
4Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.
5Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag verzonden. Heb je voor 14:00 uur op een werkdag je bestelling geplaatst en betaald, dan versturen wij uw bestelling nog dezelfde werkdag (op geboorteborden na want daar zit 5 werkdagen levertijd op) maar blijven afhankelijk van PostNL. Omdat wij niet zelf bezorgen kunnen wij géén 100% garantie geven. Wel is het zo dat ruim 98% van alle bestellingen de volgende werkdag geleverd word. De Track & Tracé ontvang je op het moment dat je bestelling aankomt en gescand wordt op het eerste sorteercentrum. Normaal gesproken is dat na 18:00 uur op werkdagen.
6Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Je ontvangt maximaal 24 uur na je bestelling een bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben, verzoeken wij je in je spamfolder te kijken. Vind je ook daar geen bevestiging van de bestelling, neem dan telefonisch contact met ons op.
7Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Neem telefonisch contact met ons op, indien je op tijd bent kunnen wij de bestelling voor je annuleren. Tel: (+31)(0)40-2868310
8Waarom wordt de bestelling ondanks ontvangen verzendbevestiging niet geleverd?
Indien er bij de status van je bestelling ‘verzonden’ staat, maar je geen producten hebt ontvangen, kijk dan eerst bij het volgsysteem van onze verzendpartners of je pakket bij de buren of het postkantoor is afgegeven. Als dat niet het geval is mag je telefonisch contact met ons opnemen.
9Kan ik producten ook zelf ophalen?
Ja dat kan, producten zijn op te halen bij ons magazijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00, je hebt dan ook geen verzendkosten.

Retourneren

1Geven jullie geld retour?
Ja dat doen wij. Dus je krijgt geen tegoedbon maar gewoon geld terug.
2Ik wil iets retourneren. Wat nu?
Jammer als iets niet naar wens is. Maar natuurlijk kan dat gebeuren. En dan mag je het gewoon retourneren. Daar doen wij niet moeilijk over. Je mag het terugsturen naar ons winkeladres. Je krijgt dan een bevestiging als het binnen is. En we storten je aankoopbedrag dan retour op je rekening. Let op! Verzendkosten is voor eigen rekening, en het kan enkele werkdagen duren voordat het weer op je rekening staat. Klik hier voor meer informatie

Klachten

1Ik heb een klacht, wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice. Dan zoeken wij snel een goede oplossing voor je klacht.
2Hoe lang duurt het voordat mijn klacht is opgelost?
Even afhankelijk waar de klacht over gaat. Maar stel er is iets niet goed aan het geleverde product. Dan mag je die kosteloos terugsturen en zorgen wij dat je een nieuwe product ontvangt.

Producten

1Zijn de artikelen op voorraad?
Wij proberen alle producten op voorraad te houden, lukt dit niet dan geven wij dat aan op de website.
2Heb ik garantie op de producten?
Voor alle producten die u bij kissgeboortedeco koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is dient u contact op te nemen met de klantenservice. Wij voorzien u dan zo snel mogelijk van een passende oplossing. 
3Op wat voor oppervlakten kan ik de muurstickers gebruiken?
De stickers kunnen worden gebruikt op alle vlakke oppervlakten (zonder ruwheid) zoals; muren, glas, deuren, spiegels, tegels, meubels (kasten, keukenkasten, koelkast). Als uw muur werd recent geschilderd, raden wij wachten 3-6 weken voor het aanbrengen van de muursticker. Wil je zeker weten dat de muursticker goed plakt op jouw muur? Bestel dan een gratis teststicker! Stuur een mail met de aanvraag en uw adres gegevens naar info@kissgeboortedeco.nl
4Hoe kan ik muurstickers verwijderen?
Muurstickers zijn met de hand te verwijderen, bij moeite kun je gebruik maken van warmte zodat de lijm loslaat, als voorbeeld kun je een föhn gebruiken.
5Hoe kan ik de luchtbellen verwijderen die mogelijk ontstaan bij het aanbrengen van de muursticker?
Als U de instructies goed volgt en het aanbrengen voorzichtig doet, dan zult u geen luchtbellen onder de sticker hebben. Echter, in het geval ze er toch zijn, dan kunt u de sticker ter plekke doorprikken met een naald en de sticker vlak strijken. Druk de sticker tijdens het aanbrengen met een zachte doek aan om luchtblazen te voorkomen.
6Waarop zijn de maten van de posters en kaarten gebaseerd?
Posters zijn 300 bij 400 mm, geschikt voor Ikea lijsten.

STAAT JE VRAAG ER NIET BIJ?

Neem contact met ons op, we helpen je graag!
Tel: (+31)(0)40-2868310
E-mail: info@kissgeboortedeco.nl